missbelinda

En MsvC full

Kategori: Allmänt

Färsta (Sundsvalls FRK) har stora dressyrtävlingar för häst 17-18-19/6. Jag ska rida MsvC:1 på lördagen och MsvC:2 på söndagen.

 

Jag var nyss inne och kikade på anmälningarna och såg att C2 på söndag nu är full (men man kan vara reserv). I C1 är det 39 anmälda just nu, och med tanke på att det är några veckor kvar innan anmälningstiden går ut så blir nog den också full inom kort. Spännande med så många starter, tror inte jag ridit en klass mot 39 andra förut.

 

Så om det är någon som planerar att åka dit är det nog dags att anmäla sig innan det blir för sent. :)

 

(Psst, har uppdaterat min "profil" här till höger lite, klicka på bilden för att komma dit)

Kommentarer

  • fridan säger:

    oooj! vad kul med så många starter! har de bara en klass per dag? :o



    sv: mjo det slutade med att jag anmälde mig till LA:3 och MSV C:1, dock blev jag reserv.. får väl se om jag blir ordinarie eller inte!

    2011-05-26 | 21:38:56
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se/
  • sigrid-dressageroyals säger:

    Lycka till:D

    2011-05-27 | 12:19:58
    Bloggadress: http://dressageroyals.blogg.se/

Kommentera inlägget här: