missbelinda

05.15

Kategori: Allmänt

05.15, det är tiden som min mobil kommer att ringa imorgon (inatt? hehe). Tåget går 06.09 och vi är framme 09.30 om det sköter sig som det ska. Jag har faktiskt inte packat färdigt än, fast det är egentligen inte så mycket som behövs heller. Förra året hade jag min tjocka vinterjacka (inlägg om den finns här) Nu pendlar ju temperaturen mellan några plusgrader och några minusgrader så någon supertjock vinterjacka lär jag knappast behöva :P

Men som sagt, jag borde nog packa klart väskan. Fast jag ska se till att lämna mycket utrymme till nyshoppade grejer.

Datorn kommer inte att hänga med, jag kommer ha fullt upp med annat så den skulle bara ligga i resväskan och känna sig bortglömd om jag ens packade ner den. Så det blir ingen liverapportering från min sida, däremot skriver jag nog lite när vi har kommit hem igen.

Några få tidsinställda kommer ändå upp, men när kan jag inte svara på för det har jag glömt bort, hehe. Jag bara skrev några rader och ställde in något random klockslag som jag tyckte passade bra, det får helt enkelt bli en överraskning! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: