missbelinda

23.00

Kategori: Allmänt

Och plötsligt blev klockan elva. Hur kommer det sig?
Jo, Svt's sändning från Globen började ganska sent, då slutar den ju ännu senare. Kul att se Stjärnornas hoppning, synd bara att Mia Coldheart hade bytt häst, hade varit kul att se Buster igen. Och Musse, han är ju bara för underbar. Satsar verkligen (vilket tyvärr ledde till avramling i fredags) för att vinna, både förstapriset och publiken. Tyvärr räckte ju varken stilpoängen eller omhoppningstiden hela vägen, men jag tror helt klart att han blev publikens favorit. Han blev i alla fall min favorit! :)

Som sagt så blev det ju ganska sent nu, i alla fall för de som ska upp tidigt för att gå till skolan/jobbet imorgon. Själv så ska jag vara hemma och titta på küren som är inspelad från tidigare idag. Och ja, det är skolarbete! Det låter väl inte helt fel?! ;)

Om jag ska fortsätta prata om tider så kan jag berätta att ett shoppinginlägg dyker upp imorgon klockan 8.30. Så välkomna in då! Bilder på islandshästarna som var med i Globen i fredags dyker upp ännu tidigare på morgonen också, passar nog på att ladda upp lite bilder från stjärnstafetten och höjdhoppningen under morgondagen också. Men tills dess får ni nöja er med de bilder jag lagt ut, samt filmen från världsrekordsprånget som finns lite längre ner här i bloggen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: