missbelinda

Breaking Dawn

Kategori: Icke hästrelaterat

Igår vid denna tid var jag alltså på bio med några kompisar, filmen var som sagt Breaking Dawn och mina förväntningar var väl inte allt för höga, hehe. Egentligen så är det bara första filmen i Twilight-serien som jag tyckt varit hyffsat bra, de andra har jag mest sett för att jag vill veta hur serien ska sluta. :P

Dock måste jag säga att filmen inte var riktigt så "dålig" som jag förväntat mig, men det är verkligen inte den bästa filmen jag sett om man säger så. Jag tyckte faktiskt att den var ganska komisk på många ställen där den nog inte alls var meningen att vara rolig, men det kanske beror på att jag inte är så fascinerad som många andra verkar vara. ;)

Men det var en trevlig kväll med några kompisar, och en orsak att få äta popcorn på en måndag är väl aldrig fel? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: