missbelinda

En massa bommar

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!

Idag tog vi en hästig shoppingsväng i Birsta på väg mot stallet. Vi köpte bland annat e-vitamin och en himalaya saltsten (en sån där rosaaktig). Saltstenen köpte vi på hööks och jag fick den i en ganska liten och tunn plastpåse. Alla som någonsin sett eller hållit i en saltsten vet att de faktiskt är ganska tunga, så typ tre meter utanför ingången till hööks så gick hantagen sönder och stenen ramlade i backen, hehe. Hur som helst så gick den inte sönder, trots att det lät ganska högt när den föll ner i backen.

Sedan for vi vidare till stallet och jag gjorde i ordning Belle och så red jag upp mot ridhusen. I stora ridhuset stod det en massa hinder, och jag som tänkt att kanske rida igenom någon programdel blev inte allt för glad när jag upptäckte det. Men men, det går ju att rida där ändå.

Men sen så skulle det tydligen hoppas över dessa hinder också för det kom in andra hästar. Då gav jag upp och vi gick in i lilla istället. Där låg det bara en massa bommar på marken... Aja, vi var i alla fall ensamma där inne och Belle var duktig så det blev bra ändå:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: