missbelinda

Globenshopping

Kategori: Utrustning

Jag checkade av det jag ville köpa (förutom ridstrumpor), och hittade två andra saker som jag också behövde. Jag är helt klart nöjd med inköpen! :)


(Min och mammas ATG-hästar ville också vara med på bilden)
Schabrak från BR, färg caribbean
Benlindor från BR, färg caribbean
Benlindor från Sjöhagen, gråa

(Bättre bild på färgen, klickbar)


Stalltäcke från Börjes, brunt. Inte den bästa bilden men det är lite svårt att få med ett helt täcke på bild när det är storlek 165. Får fota på Belle i stallet sedan.

Sedan blev det också en Lamicell ridhjälm. Har velat haft en "plasthjälm" som tål lite regn och snö, och som går att ändra storleken på så att jag får plats med en typ en mössa under om det är kallt :) Bild på den kommer senare. Det följde även med fem stycken Min Häst tidningar också, perfekt att läsa på den tråkiga tågresan!

Det blev kanske inte jättemycket shopping, men alldeles lagom för mig (och resväskan som tyckte att ett stort täcke, schabrak, hjälm och två paket benlindor var lite jobbigt att svälja, men det gick). Nästa utmaning blir dock att hitta en tröja/väst som matchar mitt nya snygga set lindor+schabrak. Men det ska jag nog lyckas med :)


Kommentarer

  • Eleonor - VINN KINGSLANDMÖSSA säger:

    sv: Tror också de brukar visa runt jul, men förstår inte varför de ska dra ut på de... hm hm hm.

    2011-11-28 | 10:55:46
    Bloggadress: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: