missbelinda

Küren

Kategori: Allmänt

Nu på morgonen har jag ätit frukost och tittat på Globenküren. "Varför är du inte i skolan?!" Kanske är något som många undrar, men då ska jag berätta för er att jag faktiskt utför mitt skolarbete hemma, framför TVn. Det ni! ;)

Jag blev riktigt förtjust i det norska ekipaget Siri Helljsen-Dorina redan i lördags när jag såg dem, och de var lika trevliga att titta på i küren också. Tinnes nya häst, Don Auriello var också riktigt snygg. Lite lik Favourit men ett snäpp finare om ni frågar mig :)

Jag skulle inte tacka nej till Patriks Toy Story heller, men om jag får välja mellan hans hästar så skulle jag ännu hellre vilja lägga vantarna på Scandic! Vem vill inte det?

Många fina svenska ekipage som tävlat i Globen i år alltså, det känns lovande inför OS tycker jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: