missbelinda

Mellanlandar hemma

Kategori: Icke hästrelaterat

Halli hallå bloggen.

Just nu har jag lunchrast så jag passade på att vandra tillbaka hem för jag glömde en bok när jag gick tidigare idag. På morgonen har jag som vanligt haft specialidrott, men jag känner att jag är lite förkyld så jag hoppade över styrketräningen och var bara med på teoridelen. Jag vill ju inte riskera att bli ordentligt sjuk inför helgen. Och apropå helgen så är det öppet hus på  min skola på lördag, men då är jag som sagt i Stockholm. Annars hade jag förmodligen varit både guide och även pratat om specialidrotten för de som var intresserade. Så eftersom jag inte kan vara där och prata så säger jag det här istället: Kan du välja till specialidrott som individuellt val på din skola så gör det! :D

Snart ska jag gå tillbaka till skolan igen, eftermiddagspasset är tillägnat internationella relationer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: