missbelinda

Om en vecka

Kategori: Allmänt

-Tidsinställt-

Om en vecka befinner jag mig i Globen och kollar på morgonens dressyr. Ponnyküren är redan över och antagligen fick vi se fina ritter med söta ponnysar och bra musik :) Förhoppningsvis har jag fått lite inspiration också...

Efter att dressyrdelen är slut kommer vi spendera resten av dagen på stan, kanske blir det lite shopping till oss själva efter att (förmodligen) ha köpt lite fina saker till Belle.

Min önskelista/inköpslista ser ut ungefär så här
- Grå benlindor
- Ett set med dressyrschabrak+matchande lindor
- Några Min Häst tidningar (känns som att det blivit lite tradition)
- Ridstrumpor med roligt mönster

Ja, den är alltså inte allt för lång, men det finns en risk att mitt shoppingsug kommer öka betydligt när jag kommer in i Annexet. Stockholm International Horseshow är ju som julafton för alla hästmänniskor tycker jag! Motsvarigheten till Kalle Anka och hans vänner önskar God Jul är ju hela showen och tävlingarna som man får se, och julklapparna är allt spännande man kan köpa.

Kommentarer

  • Malin säger:

    SV: Ja, jag har aldrig känt på något mysigare skrittäcke :)

    2011-11-19 | 10:46:40
    Bloggadress: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här: