missbelinda

Onsdag

Kategori: Allmänt

Idag har varit en tråkig hemma-från-skolan-dag. Det började med att vi klev upp tidigt imorse för att åka till stallet, jag var lika trött som alla andra mornar så jag tänkte inte så mycket mer på det. Men väl på stallet efter lite fixande och donande och en skritt tur så kände jag att jag inte blev piggare, snarare tvärtom. Hade ont i halsen och mådde allmänt trött och hängig så då valde jag att stanna hemma från skolan och försöka kurera mig istället.

Nu, lagom till kvällen börjar jag känna mig lite piggare. Tur är väl det för det är så tråkigt att inte orka göra någonting på en hel dag :(

Jag ska ladda upp lite mer bilder från Globen nu tror jag, tills det kommer upp ett helt bildinlägg så får ni nöja er med denna :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: