missbelinda

Tisdag

Kategori: Allmänt

På förmiddagen har jag varit på öppet hus på Mittuniversitetet, kul att se hur det ser ut där! :)

Sedan så blev det specialidrott på eftermiddagen istället för på morgonen. Jag pratade lite med läraren om att åka iväg och rida med gruppen eftersom vi är två som rider och resten spelar fotboll eller innebandy och har aldrig ridit innan, knappt klappat en häst. Förhoppningsvis går det att ordna, men det beror lite på om det passar med ridhus/hästar osv. Jag hoppas att det löser sig för det skulle vara roligt att få visa hur min sport fungerar :)

Belle och jag skrittade nedre och övre, och oj vad ljust det blir ute med all snö! Jättehärligt ju. Dock pendlar temperaturen mellan ungefär -2 och +5 under dagarna så det återstår att se om allt kommer smälta bort eller om det får vara kvar. Just nu har det i alla fall börjat blivit lite slaskigt på bilvägarna och så... :(

Avslutar med en lite rolig sak, min video på Robert Whitaker när han han hoppar barbacka har fått över 7000 visningar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: