missbelinda

Ändrade planer

Kategori: Allmänt

Ändrad plan #1
Belle fick en vilodag idag och så rider jag ut imorgon istället.

Ändrad plan #2
Jag har inte varit banpersonal på ponnyhoppningen. Istället fick jag sitta i speakerbåset med hoppdomaren och fylla i protokoll. Det var inte lika varierande som på en dressyrtävling då det ju är en massa siffror och text som ska skrivas ner. Denna gång var det endats nollor, fyror, åttor och ordet "ute" som skrevs ner i protokollen.
När det blev dags för klass två så fick jag också räkna ihop stildomarens protokoll, så då blev det ju ännu mer som "hemma på en dressyrtävling" för mig.

Jag ska faktiskt tillbaka till stallet ikväll också, för vi ska kvällsfodra. Jag ska också passa på o klappa lite på Belle för hon har stått i hagen och myst i de trevliga vädret hela dagen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: