missbelinda

Förmodligen på väg till Hudiksvall

Kategori: Allmänt

~Tidsinställt~

Just nu är vi förmodligen på väg till Hudiksvall, fast inte riktigt, först måste vi göra ett stopp på stallet och hämta hästen så klart.

Just nu är vi på väg till stallet, kanske redan där. Innan har jag antagligen sprungit och packat in tävlingskläderna i bussen och fixat fikaväska och ätit frukost och en massa andra saker som man inte borde göra samma dag som man ska iväg på tävling men jag gör det ändå. För helt ärligt: Jag är rätt så noga inför ett meeting, men jag är inte på långa vägar lika noga inför en endagars, för det känns som att man är borta så kort tid liksom. Dock verkar min "slarvighet" fungera ganska bra ändå, för än så länge har jag inte glömt nåt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: