missbelinda

God kväll!

Kategori: Allmänt

Halli hallå!
Idol har rullat igång och jag följer det halvt samtidigt som en väska inför helgen ska packas. Egentligen är det inte så mycket, men sängkläder tar rätt stor plats i väskan. Mössa och vantar är också ett måste, det är ju kallt nu!

Idag blev det ännu en tur ute, denna gång blev det också trav och galopp på nya banan. Och trots att hon inte galoppat med mig på ryggen sedan ärevarvet i lördags så var hon lika snäll som vanligt :)



I helgen är det som jag skrivit innan kurs för min del, så mamma kommer rida Belle. På ridklubben är det reg/nat hopptävlingar för hästar så har ni vägarna förbi Sundsvalls RK så tycker jag att ni ska kika in. Som jag fattat det är det många starter, och det kommer finnas försäljning av ridgrejer på plats, två olika ridsportsaffärer, så passa på att titta på fina hästar som hoppar hinder och kanske fynda någon rolig pryl!

Nu är det dags att återgå till packningen, imorgon (inatt) ringer väckaren typ 04.15 så det blir en tidig kväll för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: