missbelinda

Höstlov

Kategori: Allmänt

Jag höll faktiskt på att skriva hästlov i rubriken och det hade ju i och för sig passar bra det också ;)

Höstlovets första dag idag vilket firades med sovmorgon, och jag har en känsla av att det kommer bli fler sovmornar denna vecka!

Idag ska jag på stallet (som vanligt alltså) och först fixa hos Belle och sedan ska jag upp på ridskolan (som vanligt alltså). Dock ska jag göra en sak på ridskolan som jag inte brukar göra, men förhoppningsvis går det bara bra. Vad det är dyker upp i ett tidsinställt inlägg senare idag, närmare bestämt samma tid som min aktivitet börjar så jag avslöjar ingenting nu, hihi.

Ni missade väl inte att Rolf-Göran Bengtsson vann en världscupomgång igår?! Dock missade jag omhoppningen när den visades på TV för jag kollade på Mad Dogs istället, men jag antar att han gjorde det lika snyggt och säkert som vanligt!

Kommentarer

  • E L I N säger:

    SV okej :) såg på bilden jag la upp idag att jag inte ser så stor ut på en ponny :p hehe

    2011-10-31 | 12:23:26
    Bloggadress: http://elinlagervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här: