missbelinda

Ponnyhoppningen i helgen

Kategori: Allmänt

Nu var funktionärslistan utlagd, jag var inte uppskriven på söndag fm som jag trodde att jag skulle bli. Istället så ska jag vara banpersonal mitt på dagen imorgon. Det är LD och LC då, och bedömning A i LD'n. Förhoppningsvis är det ingen risk att bli överriden av rejsande ponnyryttare då alltså. Det är faktiskt stilbedömning i LC klassen och det tycker jag är väldigt roligt!

Det är en stilklass på söndagen också, och det tycker jag är jättebra. Jag hade gärna sett det i de lägsta klasserna också, just för att främja god ridning och inte snabbt tempo :) Dock så är i alla fall "bara" bed.A i den lägsta klassen, och om jag kommer ihåg rätt så betyder det att alla felfria får rosett. Så jag hoppas på fina och välplanerade ritter där också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: