missbelinda

Resten av dagen

Kategori: Allmänt

Skolan är slut för idag och nu är jag hemma igen. Jag ska snart försöka fixa till min laptop som fick spunk för ungefär en vecka sedan. Först fick jag till det (trodde jag) men det slutade med att jag bestämde mig för att starta om hela alltet från början, förhoppningsvis så mår den bättre nu...

Som tur är kom jag ihåg att spara alla bilder, filmer och dokument som fanns där. Det är nog nackdelen med att vi har en digital filmkamera nu, för jag lägger in allt i datorn och raderar sedan från kameraminnet (och minneskortet) eftersom. Innan hade vi en stor tjock kamera som spelade in allting på små band, då har man ju kvar alling, fast de banden kan ju också gå sönder, men då finns ju inte allt på samma ställe. Kraschar datorn så försvinner ju allt på direkten.

Eftersom jag slutade tidigt idag så hinner jag med att rida Belle innan jag ska upp på ridskolan och spendera eftermiddagen och början av kvällen där. Vad som står på schemat idag har jag inte riktigt koll på, men jag tror att i alla fall den sista gruppen skulle ha teori. Vem vet, kanske lär jag mig något nytt?! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: