missbelinda

Tips - Tävlingsskåp!

Kategori: Tips och trix

Mitt tävlingsskåp är ett i plast och ser ut som "de vanliga", exakt vilket märke det är kommer jag inte ihåg. Men det är i alla fall två sadelpinnar i det, men hur ofta är jag ute och far med två sadlar?
Svar: Typ aldrig

Så idag tog jag bort en av pinnarna och sänkte den andra så att den sitter mer i mitten. Vips så fick jag mer plats i skåpet! Både ovanför sadeln och under blev det mycket luftigare och det kommer inte bli lika svårt och knöligt att packa in saker :)

Jag skulle gissa att sadelpinnarna är flyttbara i alla tävlingsskåp som är i plast, så om du bara har en sadel med dig så tycker i alla fall jag att det räcker med bara en sadelpinne också.

I år har jag dock ingen tävling kvar att åka på, men skåpet är förberett och klart inför nästa säsong i alla fall :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: