missbelinda

VW Riders tour - 1a priset

Kategori: Allmänt

Ja, för nästa två veckor sedan var rullade ju Riders Tour förbi här i Sundsvall. Och jag vann ju som sagt hockeybiljetter. :)

Det jag inte skrev var att jag egentligen vann en helt ny bil! Men eftersom jag inte har körkort än så fick jag den inte och fick istället nöja mig med en gratis hockeymatch.


Så här snygg var den i alla fall. Roligt med brunt också, det ser man inte allt för ofta på vägarna. Aja, det är väl någon annan som får köra runt med den istället...


























Fast nä, nu hittar jag bara på lite ;)
Tyvärr så kunde man inte vinna en helt ny och snygg bil. Men tänk vad kul om det hade varit så! :)
Bilen stod bara där inne i hallen och visades upp, och det var nog fler än jag som gärna hade tagit med den hem.

Kommentarer

  • warnmark -Officiell bloggare GHS 2012 säger:

    Sv; Tack för din anmälan till tävlingen och lycka till! :) Vinnaren presenteras senast den 1 november på min blogg :)

    2011-10-18 | 21:16:10
    Bloggadress: http://warnmark.blogg.se/
  • My säger:

    Sv: tack, ja det är verkligen roligt att han går så bra med henne!



    Haha en bil skulle inte sutta fel! Tänk om man kunde få lite mer roliga priser på tävling, jag har nästan aldrig sett ngn på storhäst tävling som fått roliga priser, det var bättre på ponny.

    2011-10-19 | 19:05:29
    Bloggadress: http://sonntags.blogg.se/

Kommentera inlägget här: