missbelinda

Den passade :)

Kategori: Utrustning

Nu är flughuvan/hoppluvan provad, och inriden (eller vad man nu ska kalla det, jag red iaf med den). Förutom flughuvan hon har i hagen på somrarna så har hon aldrig haft en sån här luva på sig innan. Men det var inga problem, precis som första gången med kandar så var reaktionen ungefär: "Jaha, vad är det här? Ska jag ha det på mig, okej det går väl bra".

 

Igår köpte jag en digitalkamera då den vi har hemma är från den tiden då digitalkameror var nya och den är alltså inte jättemodern (och minnet är minimalt, typ 16 bilder sen är det fullt hehe) så det var liksom dags att investera i en ny, och det passade ju extra bra när jag åker utomlands till veckan. Nog babblat om kameran, det jag ville komma fram till är att bilderna är tagna med den och att jag nu kommer bli duktigare på att knäppa kort till vardags, sånt är alltid roligt att titta tillbaka på i framtiden. :)

 

 

Ja såhär ser alltså Belle ut med svarta öron och text i pannan. Lika söt som vanligt alltså :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: