missbelinda

Fredag kväll

Kategori: Icke hästrelaterat

En av två väskor packade, och det är den som ska användas i helgen så den var ju liksom viktigast.

Det gick bra att fixa pengar tills resan också, vi var ett gäng från klassen som gick dit tillsammans, väl där stod en annan klasskompis och hämtade pengar och när vi var klara kom det fler. Lite komiskt för de som jobbar där med en massa ungdomar som vill ha ungerska forint typ samtidigt :P Hur som helst så känner jag mig lite rik nu, har 44000 i en gul sedelpåse just nu, tyvärr inte svenska kronor, men man kan ju alltid låtsas ;)

Kvällen blir tidig för väckarklockan kommer att ställas på typ 04.15 för 05.00 bör jag sitta på tåget annars går det utan mig och jag blir kvar på stationen... Men först ska jag kika lite på My best friends girl som går på tv4, har sett den förut men den var rätt rolig om jag inte kommer ihåg helt fel :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: