missbelinda

Klassresa till Budapest

Kategori: Allmänt

~Tidsinställt~

Om två veckor är jag och nästan alla i min klass i Budapest på klassresa. Vi började samla in pengar tidigt i ettan, och nu efter att ha sålt strumpor, bakat kakor, loppis och en massa andra saker så har det blivit dags att åka.

Hästnöd som jag är så har jag redan googlat efter eventuella ridsportsaffärer i stan, men jag är ingen höjdare på ungerska så det har inte gått allt för bra... :(

Måndag den 19e till torsdagen den 22a kommer jag att vara borta. Vem tar hand om Belle då kanske någon undrar? Svar: Det kommer mamma att göra :)

Så om någon varit i Budabest och har koll på någon affär med hästanknytning (eller någon annan rolig affär) så är det fritt fram att komma med tips! :D



En resväska till mig är nyinköpt då vi bara hade resväskor är jättestora och till för fler än en person. Den är mer knalligt grön i verkligheten så det är ingen risk att jag tappar bort den på någon av flygplatserna ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: