missbelinda

Studentmössa

Kategori: Icke hästrelaterat

Idag på skolan så har vi treor haft mössprovning. Först fick vi en liten genomgång om vad det fanns för modeller att välja mellan, och sedan blev det dags att prova olika storlekar. Som hästmänniska och flitig användare av ridhjälm var jag helt säker på att jag skulle ha storlek 58, för det är min hjälmstorlek sedan lång tid tillbaka. Så jag blev lite förvånad när den var för stor och 57 passade mycket bättre :P Sedan fick vi beställa och det är ju en hel djungel av vad man ska ha för text och vilken modell på mössan och så vidare... Jag tror jag fick till det rätt snyggt tillslut i alla fall, men jag hinner nog ändra mig minst en gång innan det blir dags att bestämma sig helt :)

https://lh4.googleusercontent.com/-AXl6nlcKRZw/TWv-9Jm8qmI/AAAAAAAAAFo/KMF2NohKvpA/s1600/student081.jpg
(Bilden är härifrån)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: