missbelinda

DM 2012

Kategori: Allmänt

-Tidsinställt-

Enligt tävlingsterminen går årets distriktsmästerskap i Härnösand, precis som förra året. Största skillnaden är väl att jag räknas som senior i år och måste tävla mot alla gamla dressyrtanter ;) haha, nä jag bara skojar så gamla är de inte. Och jag räknas säkert också som dressyrtant nu för tiden, men det är okej. Jag gillar ju dressyr! :)

Hur som helst så går senior DM i MsvB:4 och FEI lagtävlan för juniorer om jag inte minns helt fel. Proppen är inte ute än, trots att det inte är jättelångt kvar. (19-20/5, veckan innan Östersund, och den proppen kom för nån vecka sedan och anmälan öppnades i söndags) Men den dyker nog upp snart :)


Junior DM 2011. Dressyrtanten Anna i mitten och dressyrungdomarna Emma och Sara bredvid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: