missbelinda

Hemmatävling

Kategori: Allmänt

-Tidsinställt-

Nu i påskdagarna är det tävling på min hemmaklubb, dock ingenting för mig och Belle då det är ponnyhoppning. Både jag och Belle är ju liiite för stora för att passa in bland alla ponnysar, tror inte nån skulle gå på att hon är en överväxt D-ponny, och även om det skulle funka så blev jag ju för gammal för att tävla ponny detta år. Men bara för att jag inte kan vara med själv så kan jag ju fortfarande vara publik, och eftersom vårt stall ligger nedanför klubben så kommer vi ju liksom ändå åka förbi där, och kanske stanna en stund och kolla.

Tydligen var det fler anmälda än nånsin till denna tävling om jag fattade rätt, så det blir nog två långa tävlingdagar med en massa söta ponnysar. Försäljning kommer det också vara, tre olika hästsportsbutiker. Och dessutom får alla ryttare en finfin goodiebag när de anmäler sig i sekretatiater, det låter väl inte helt fel?

Om vädret är som det är nu (dvs sol) så blir det nog en riktigt trevlig påsktävling! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: