missbelinda

Igår och idag

Kategori: Allmänt

-Tidsinställt-

Igår regnade det större delen av dagen, alltså blev det rätt geggigt ute. Men eftersom ridhuset är dubbelbokat varje onsdagskväll pga ridskolan och hoppträning för privatryttare så blev det en tur ute. Som tur är regnade det inte på oss, men det var ju inte direkt jättefint väder, och vägarna var typ gegga och lite snö på vissa ställen. Så det blev skritt på nedre och övre. Min bruna kjol var så klart på, för även om det borde vara sommar nu (tycker jag i alla fall, vintern borde ta slut snart) så är det lite kyligt, speciellt när solen gömt sig bakom ett moln.

Idag är det ju torsdag, jag vet inte riktigt hur jag ska rida. Jag får kolla hur det ridhusschemat ser ut, och vad det blir för väder innan jag bestämmer mig :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: