missbelinda

Skoj skoj

Kategori: Allmänt

Åh, jag väntar på roligt paket på posten. Det kommer vara såå snyggt! :D Jag tänker inte säga vad det är än, men det kommer så klart bild när det landar i brevlådan :) Vet inte riktigt hur lång tid det kommer ta heller, det kommer när det kommer liksom. Det är i alla fall hästrelaterat och en väldigt fin färg är involverad i det hela.

En annan skojjig grej är att jag kommit med i båda klasserna på hemmatävlingen den 29e, så just nu står jag med på både LA:3 och MsvC:1. Om jag ska rida båda klasserna har jag inte bestämt riktigt än, hehe. Snacka om lyxproblem ;)
Och för att spinna vidare på tävlingsinformation så har jag en box i Östersund också, man skulle boka dem via mail och inte på TDB så därför visste jag inte om jag hann få en förrens idag när jag fick svar :)

Idag har det regnat större delen av dagen, det är ju inte lika skoj. Så det fick bli ridning inomhus istället, blev ensam i lilla ridhuset, det är inte helt fel en tidig tisdagskväll.


Och om någon undrar hur det ser ut i lilla ridhuset så ser det ut ungefär så här, en spegel på E-långsidan (visst ser ni elefanten?), och läktare på B långsidan.
Jag hade ungefär samma outfit idag som när bilden togs faktiskt, de enda skillnaderna är schabraket, tränset (hade inte kandar idag) och så hade jag inga chaps utan bara strumpor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: