missbelinda

Halli hallå

Kategori: Allmänt

Det har visst inte hänt så mycket här på nästan en vecka, men det beror lite att jag inte har något speciellt att berätta om hästlivet just nu. Belle har fortsatt boxvila sedan vi var in till ATGkliniken i onsdags, de hittade ingen synlig hovböld där (både vår hovslagare och klinikens klämde och kände) så vi åkte därifrån med gips på hoven och fortsatt boxvila. Att stå inne om dagarna är ju inte jätteskoj, men har man mat och ett fönster att titta ut genom så går det bra ändå. Vi kollade också tänderna på kliniken, det var därför vi bokat in besöket i första hand.

Ikväll ska jag och en kompis gå på premiären av Snabba Cash II, jag tror inte att jag gått på en premiär någon gång innan så det kommer bli kul. Förmodligen gott också, eftersom jag och min kompis resonerade som så att gratis bio (dvs presentkort) = mer pengar att köpa godis för haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: