missbelinda

Snabba Cash II

Kategori: Icke hästrelaterat

-Tidsinställt-

I fredags var jag alltså på Snabba Cash II, lite kul att gå på premiärdagen faktiskt. Det var nog nästan fullsatt i salongen (förutom raderna längst fram, dvs "nackspärrs-sätena").

Direkt när jag hade sett den första filmen så ville jag veta hur det skulle fortsätta (utan att spoila den första filmen så kan jag säga att slutet var rätt öppet) och nu när jag sett del två så vill jag veta hur hela serien ska sluta. Det var alltså spännande in i det sista nu också. Filmen är helt klart värd att se tycker jag! Den är ju så pass ny att jag inte tänker skriva något mer om handlingen mer än att den fortsätter där den första filmen slutade, och det händer en massa spännande och lite läskiga saker. Ett tips är att se den första filmen innan om man inte redan gjort det :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: