missbelinda

God morgon

Kategori: Allmänt

-Tidsinställt-

God morgon!
Dock är det fortfarande God Natt för min del, det är ett tag kvar tills klockan ringer

Ja, förutom att reta er med att jag får sova just nu till skillnad från er som är uppe och läser detta så kan jag ju berätta om vad jag ska göra på lördag. För då är det medlemskonferens på klubben. Det brukar vara lite allmänt prat om klubben, tex ekonomi, olika tävlingar och andra saker som hänt under det förra året och som kommer hända under året. Och ibland är det en föreläsning av tex en veterinär från kliniken eller andra saker man kan prova på. Ett år hade det lånats in en Balimo pall (fakta om den här) och det var en rätt kul grej att provsitta.
På kvällen är det middag och en show, för det mesta gjord av några påhittiga personer. Förra året var det några av mina kompisar som drev med sina hopptränare, väldigt roligt faktiskt! Blir spännande att se hur det blir i år. :)

Ja, det var lite om vad som händer på SRK på lördag. Och förutom det ovanstående så ska jag ju rida också, men det kanske ni redan hade listat ut?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: