missbelinda

Hästfri måndag

Kategori: Allmänt

Ja, tro det eller ej. Men denna dag har jag inte varit i stallet. Väger dock upp det under morgondagen, men mer om det då.
Så om jag inte har varit i stallet, vad ska jag då berätta om? Aja, det får bli en liten sammanfattning av vad jag gjort idag.
¤ Tog en liten sovmorgon
¤ Jobbade hemma med mitt PA (så helt ohästigt har jag inte haft det)
¤ Var på eftermiddagslektionen i skolan, ämnet är "Staden och framtiden" och det är en rätt rolig kurs, under de få lektioner vi hunnit haft så har vi pratat om vad som definerar en stad, och om saker som vi skulle vilja ändra inne i Sundsvalls centrum om vi hade chansen. I min grupp vill vi bland annat ha en liten mysig park inne i stan, kanske inte så lätt att genomföra men det är ju alltid kul att fantisera :)
¤ Dagen avslutades med familjemiddag inne i stan, skoj med lite måndagslyx, och sent födelsedagsfirande

Ja, det var väl så gott som hela min dag.
Och tro inte att Belle blev alldeles övergiven idag, för mamma slutade tidigare än mig och åkte till stallet och fixade allting :)

Imorgon har jag hemmajobb både på förmiddagen och eftermiddagen, vilket betyder stall på morgonen för min del och lite plugg efter lunch.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: