missbelinda

Höökskatalogen

Kategori: Allmänt

-Tidsinställt-

Jag har sett att Hööks fått in en massa nya grejer nu, bilder finns ju både på hemsidan och diverse bloggar och forum. Men jag har inte fått katalogen i brevlådan än... :(
Visst, man kan kolla på internet. Men hur kul är det egentligen?! Jag tycker i alla fall att det är roligare att bläddra i katalogen och kika.

Nu är jag inte alls i behov av att köpa nåt, jag är forfarande "shoppinghög" efter det fina kandaret och de snygga ridbyxorna som jag klckade hem från England för några veckor sedan. (Och glöm inte de söta muffinsformarna) Men det är ju alltid roligt att kika på nya prylar, och jag gillar att det kommit lite färgglada schabrak! :)

Förhoppningsvis dyker katalogen upp till veckan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: