missbelinda

Medlemsmiddag

Kategori: Allmänt

-Tidsinställt-

Klockan är 19.00 och medlemsmiddagen är i full gång. Jag hoppas att vi får god mat och trevligt sällskap vid bordet, och eftersom jag vet vilka som fixar maten och att det finns mycket trevligt folk i klubben så jag tror nog att jag gissar rätt. ;)

Något annat som är uppskattat under middagen (förutom mat och att träffa folk) är underhållningen. Jag råkar veta att den ökända Havrepappa dyker upp eftersom han avslöjat sig själv i sin blogg. Det ska bli skoj att höra vad han har att säga, jag gillar det han skriver så jag hoppas att det muntliga håller samma standard! :)

Kommentarer

  • warnmark -officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012 säger:

    Sv; Jasså? :) Har tyvärr inte ridsport så har inte sett det. Haha :)

    2012-01-28 | 22:18:24
    Bloggadress: http://warnmark.blogg.se/
  • Emelie säger:

    Sv: Ja eller hur :) vet inte om jag hade haft mod att köpa det själv, men är jätteglad att jag fick det :)

    2012-01-29 | 00:01:19
    Bloggadress: http://systrarnawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här: