missbelinda

Ridlärardags

Kategori: Allmänt

-Tidsinställt-

Halli hallå, god förmiddag!

Klockan 11 idag är det dags för mig att göra något jag inte är så van vid. Jag ska nämligen vara ridlärare för dagens ponnygrupper. Det känns både kul och spännande, och jag hoppas att barnen är snälla och lyssnar på mig :)
Jag har fått en liten instruktion om vad de ska göra, och jag vet ungefär vilken nivå det är på grupperna, så det känns som att jag är lagom förberedd för att hålla i lektioner helt själv. Jag vet ju att ponnysarna är både söta och snälla så förhoppningsvis blir det roliga lektioner med glada ponnybarn.

Kommentarer

  • warnmark -officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012 säger:

    Sv; Haha jag tänkte också på det sen :)

    2012-01-28 | 12:23:38
    Bloggadress: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här: