missbelinda

Årsresumé 2011 del 2

Kategori: Anna och Miss Belinda

-Tidsinställt-

Juni:

- Är med på mitt livs sista ponnytävling då jag tävlade en kompis ponny
- Tävling i Härnösand med DM, mindre rolig lördag men på söndagen blev det poängrekord i MsvC:2 och en andraplats i klassen. Kom 2a i mitt sista juniorDM.
- Var domare på Mini Summer Horseshow
- Mitt sista sommarlov börjar
- Hjälpte till och tittade på Sundsvall Summer Horseshow, nationell hopptävling
- Fick äntligen tillbaka min kavaj som varit inlämnad för byte av fodret
- Tävling hos Sundsvall FRK MsvC:1 och MsvC:2, en vit rosett rikare
- Belle fyller 9 år
- Åker på minisemester till Göteborg för att kolla på WTAI med bland annat Coldplay, Royal Republic och Serenades
- Åker upp till Umeå för att tävla



Juli:
- Umeås sommarmeeting, debuterar FEI och får med mig en röd och en grön jätterosett hem från två MsvC:2 klasser
- Gatufesten här i Sundsvall drar igång, fyra roliga dagar med både bra och dålig musik passerar
- Anmäler mig till Norrlandsmästerskapet
- Jag och Belle låg på 10e plats av alla juniorekipage i landet
- Kommer 5a i första säsongen av Hippson Riders Cup
- Besöker ett nytt distrikt, Dalarna. Tävling i Falun där det hade kunnat gått bättre. Blev kompis med en av stallkatterna som tyckte att det var mysigt att ligga i bussen.

Augusti:
- Belle får kolik och vi åker ner till Ultuna. Inte alls en rolig upplevelse, men det jag tänker ta med mig från den är att personalen var jättetrevlig, kliniken är stor och fin och Belle blev frisk igen! Vi passade också på att köpa en krya på dig present i form av ett riktigt snyggt GG schabrak. Fast nästa gång vi åker till Uppsalatrakten hoppas jag att det är pga tävling och inget annat!
- NM blir inställt för våran del av förklarliga skäl
- Hjälper en bekant med hennes sto och föl när det är fölvisning på ridklubben
- Kommer igång med ridningen igen efter lite vila efter koliken



Kommentarer


Kommentera inlägget här: