missbelinda

Onsdag morgon+kväll

Kategori: Allmänt

Halli hallå! Just nu är jag på stallet och släpper ut hästarna. Idag får Belle en vilodag och om någon är intresserad av vad vi sysslat med de andra två dagarna så kan jag berätta att i måndags så blev det en barbacka skritt-tur på nedre och igår red vi övre och nedre i alla gångarter. Alldeles lagom när man haft en långweekend i Umeå.

Ikväll börjar Gatufesten här i Sundsvall, eller ja den började väl lite redan i måndags men invigningen är idag. Så jag hoppas på fint väder och en trevlig kväll nere på stan, trots att musikutbudet inte är det bästa (Rix FM Festival, behöver jag säga något mer...)
 
Torsdag-Fredag-Lördag fortsätter festivalen och jag kommer gå alla dagar för jag vann biljetter när jag var hos tandläkaren tidigare i år. Ibland har man tur!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: