missbelinda

Seg dag

Kategori: Allmänt

Denna dag har varit ganska seg. Eller, det är väl jag som varit trött och seg. Att vara borta ons-sönd med tidiga uppstigningar och sena kvällar blir man ganska trött av. Behöver jag säga att det var härligt att komma hem till sängen igen?!

Efter en lång och välbehövd sovmorgon blev det i alla fall dags att kliva upp och återgå till vardagen här hemma. Ett stallbesök stod på schemat men istället för ridning så blev det longering istället. Så jag stod i mitten av en volt och Belle fick springa runt mig. Fast jag passade på att promenera runt fyrkantsspåret vid fram och avskrittningen, annars hade jag nog blivit ännu snurrigare i huvudet.

Imorgon ska jag packa upp mitt nya schabrak som jag shoppade i helgen, och lite andra saker som är kvar i resväskan. Förutom schabraket så fick två andra saker följa med på tåget hem, båda sakerna är rosa ska premiäranvändas på tävlingen på lördag. Spännande va? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: