missbelinda

Det andra djuret

Kategori: Icke hästrelaterat

I tisdags efter att jag kom hem från stallet och dressyrandet så var det dags att aktivera det andra bruna djuret i mitt liv: Coffee :)

Vi träffade hans tjej Ellen och hennes nya supersöta "lillebror" Collins som så klart också är en storpudel fast just nu är han en söt liten bäbishund men snart kommer han bli lika stor som både Ellen och Coffee. Jag hade för en gångs skull kameran med mig men bilderna blev långt ifrån bra så om ni är nyfikna på min bruna pudel, hans tjej och världens sötaste pudelvalp så kika in här hos Jessica så får ni se tokpudlarna in action!

Som ni kanske ser så är den lilla vita killen supersöt, och jag vet inte hur många gånger jag har funderat på att kidnappa honom, dock tror jag att risken för att bli avsöljad är ganska stor...


Jag och Collins på min studentmottagning, helt klart den sötaste gästen!


Coffee på stallplan i vintras.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: