missbelinda

Söt

Kategori: Bilder och filmer

-Tidsinställt-

Jag tog mig frihen att låna denna bildserie från Emelie. Jag hade med mig kameran när det var Maria Gretzer clinic i början på februari. De flesta bilder blev suddiga och konstiga, men sen kom jag på att man ju kan knäppa flera kort på rad så då testade jag det istället.
Jag hade nästan glömt bort dessa bilder men hittade dem häromdan i datorn och passade på att skicka några till Emelie för hennes häst var så söt! :)
Nån mästerfotograf blir jag nog aldrig, speciellt inte inne i ett ridhus men ibland fångar man fina ögonblick ändå.



created on Make A Gif

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Tävlingen om schabraket är nu avslutad. In och kika om just du vann! ;)



    Kraam <3

    2012-03-29 | 21:37:51
    Bloggadress: http://linneaphilipson.devote.se

Kommentera inlägget här: