missbelinda

De senaste dagarna

Kategori: Allmänt

I måndags skrittade jag och Belle ut, det var ganska geggigt på vissa ställen men det börjar helt klart torka upp ute nu :)

I tisdags premiärred jag på ridplan utanför stallet, det blev ett litet jogg-pass i alla gångarter.

Igår longerade jag en stund på vår plan, det var ett tag sedan jag gjorde det men det är inget problem för Belle, hon kommer ihåg exakt hur man ska springa när man sitter fast i en longerlina och jag står i mitten. Det blåste som tusan så hon blev lite pigg och busig pga det och skuttade lite och då var jag glad att jag inte satt på ;)

Igår gjorde jag också det sista någonsin med mitt PA, i förra veckan lämnades alla skriverier in (produkten, loggbok, rapport) och igår hade vi en liten "redovisning" för tvåorna för att berätta om vad vi hade gjort för att ge dem lite inspiration inför nästa år. Dock tror jag inte att mitt val av projektarbete var så jätteinspirerande då det gick under namnet "Att göra en egen kür - skapandet av ett dressyrprogram", men vad vet jag. Nån kanske tyckte det var lite intressant. Hur som helst så fick de ju veta att ett PA inte alltid måste innebära en tjock och fet uppsats eller liknande, det kan vara mer praktiskt också :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: