missbelinda

Fredag

Kategori: Allmänt

Hur gick det med listan?
- Läsa lite religion Japp
- Ha sista seminariumet som gymnasiestuderande Japp
- Lämna tillbaka en massa tjocka böcker på biblioteket Japp, det var en härlig känsla när väskan blev typ 7kg lättare
- Ta fram flugsprayen Det lyckades jag glömma
- Rida Belle Japp
- Bada Belle Nja
- Packa alla grejer Nästan klar

Dagen började med lite läsning ute i solen, seean skola efter lunch och sen gick jag ner på stan med mina tjocka böcker om arkitekturhistoria och Antoni Gaudí.

Sen så kom de fasta starttiderna tills imorgon, och det visade sig att första starttiden inte är förrens 17.06 och då hinner jag med att tvätta av Belle imorgon innan vi åker om det skulle behövas. Fast hon var inte så himla smutsig idag så vi kanske hoppar över duschningen inför denna tävling. Istället blir det nog dusch med flugspray innan vi åker, för den lyckades jag glömma när vi åkte hemifrån.

Alla grejer till Belle är inpackade i bussen, det är tävlingsskåpet med alla grejer och hästmat och täcken osv. Inte för att vi lär behöva något täcke om det fina vädret följer med oss upp, men man vet ju aldrig. Kläder till mig ska också fixas, det är ridbyxor, kavaj och mjukiskläder som behövs ungefär.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: