missbelinda

Måndag

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft studentfotografering med på skolan och planerat inför sista lektionen i Staden och framtiden som är på torsdag. Det kommer bli en mycket intressant lektion om hur man byggde hus och planerade städer i Grekland under antiken...


Nää, jag bara skojjade! Vi ska fika :D Jag ska bidra med en kladdkaka och jag hoppas på mer spännande ätbara saker från resten av gruppen.

Idag så tänkte jag rida ut på Belle, men jag hade båda hjälmarna hemma så då blev det en promenad istället. Vi gick genom skogen bort till framhoppningsbanan och där fick hon stå och äta gräs en stund innan vi vandrade tillbaka. Så jag skulle gissa att hon inte var allt för ledsen över att jag inte hade någon ridhjälm med mig. Imorgon blir en vilodag för jag ska på middag på kvällen men hinner med att fixa i stallet innan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: