missbelinda

Tisdag

Kategori: Allmänt

Började dagen med utsläpp, egentligen hade vi det imorgon men vi bytte med en stallkamrat och det blev bra för båda parter. Då blir det inte lika stressigt imorn när det står morgonträning på schemat också.

Skolan slipper jag nästan idag, enligt schemat har vi bara skrivjobb på engelskan som är på förmiddagen (dvs jag skriver hemma) och på eftermiddagen har vi PA-tid, men eftersom den kursen är inlämnad och klar så blir det ett härligt hål där istället! :)

Ikväll har jag dressyrträning för Ia och nu ska jag fortsätta med min hemmaplugg dag. Jag har hunden och radion som sällskap och nu blir det dags att ta en lite längre lunchpromenad i det ganska soliga vädret och sedan ska mästerkocken själv (alltså jag) svänga till någon spejsad lunch. Vi får väl se vad kylskåpet bjuder på för inspiration idag...

Nu: Hundpromenad med PP3 i öronen. Tjingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: