missbelinda

Wihoo

Kategori: Utrustning

-Tidsinställt-

Nu är den här! Min nya väska :D

Jag såg den när vi var hos Grafströms och kikade för nån vecka sedan och jag bläddrade i Schockemöhles vårkatalog. Snygg väska med fina färger som verkade lagom stor, klart jag blev lite kär i den! Min nuvarande handväska sjunger dessutom på sin sista refräng efter att ha varit med mig i ur och skur sedan jag köpte den i slutet av 2010. Eller köpte och köpte, den följde med när man handlade för över 200 kr i en affär i Stockholm. Hur som helst så har den hängt med på det mesta: Festival i Göteborg, Stockholm Horseshow, klassresa i Budapest och den har varit med på så gott som alla skoldagar sedan den köptes. Alltså har den haft ett värdigt väskliv och får nu lämna över till denna skönhet, och jag hoppas att den är lika snygg som på bilden!


Det är den lilla väskan med rosa ränder som jag har beställt.
Bilden kommer ifrån Ride With Styles webshop där den också går att köpa! :)

http://www.ride-with-style.se/for-ryttaren/ovrigt/schockemohle-sporty-bag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: