missbelinda

Onsdag

Kategori: Allmänt

Nu har det ett tag sedan igen. Men dagarna flyter på som vanligt, jag pluggar lite, jobbar lite och så klart rider jag lite också. Nu har jag bestämt att både jag och Belle ska vara friska och vi börjar så smått komma igång med lite dresserande igen :)
 

På fredag strax före klockan 6 tuffar tåget mot Stockholm och Globen och jag har börjar klura lite mer på vad jag ska leta efter på mässan, fast jag har egentligen allt jag behöver, men det är ju alltid roligt att kolla vad som finns!
"Inköpslista"
- Ny dressyrgjord
- Rotborste med långa strån och som är skön att hålla i
- "Rullsporrar"
- Ridbyxor/Ridvantar om det är bra pris (dvs billigare än att köpa i nån affär här hemma)
(- kanske ett schabrak om det har fin färg och ligger ensamt och bara längtar efter att bli köpt av mig)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: