missbelinda

Fredag

Kategori: Allmänt

Halli hallå!

Igår tog jag hem mitt kandar och passade på att ta isär och smörja det ordentligt framför tvn. Jag tycker det är rätt mysigt att sitta hemma med en massa läderdelar och göra det fint igen. Det smörjs ju på stallet lite då och då också, men det blir ju inte lika noggrant som när man tar isär det helt. Så en av tre lädergrejer är fixat inför morgondagens tävling. Det som är kvar är stövlarna och sadeln, och de fixar jag när jag ridit klart idag.
 
Imorgon rullar vi upp till Jämtland för det är tävling hos Östersund-Frösö RK. Förhoppningsvis blir det fint väder, enligt yr.no ska det i alla fall inte regna så jag hoppas att de har rätt :)
 
I morgen, lørdag 22.09.2012
TidVarselTemp.NedbørVind
kl 0–6 Lettskyet.  Gjelder for: kl 0–6 0 mm Svak vind, 2 m/s fra nordvest
kl 6–12 Delvis skyet.  Gjelder for: kl 6–12 0 mm Svak vind, 3 m/s fra nord-nordvest
kl 12–18 Delvis skyet.  Gjelder for: kl 12–18 0 mm Svak vind, 2 m/s fra nord
kl 18–24 Lettskyet.  Gjelder for: kl 18–24 0 mm Svak vind, 3 m/s fra nord-nordøst
 
ÖFRK i maj, foto: tanneryttarna.blogg.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: