missbelinda

Lördag+söndag=Helg

Kategori: Allmänt

Igår bestämde jag mig för att vi skulle dressera lite mer ordentligt, så då gjorde vi det. Lite skolor, förvänd galopp och byten. Vi är ju inte i våran gamla vanliga dressyrform än, men det kändes klart bättre än vad jag trodde att det skulle göra! :)

På kvällen var jag och en kompis på Aveny och kollade på Pipelinefestivalen som var både i fredags och igår. Det var en stödgala för att få in pengar till en ny ljudanläggning till rockklubben Pipeline som brukar ha bra konserter för folk i alla åldrar. Vi såg både nya och gamla band och de flesta var riktigt bra!
Jag kom hem från stan vid halv två ungefär, och sedan var det sovdags för att bara några timmar senare kliva upp och morgonfodra hästarna. Belle fick vila idag så utsläppet gick snabbt och när vi kom hem passade jag på att sova några timmar till.
 
Imorgon börjar en ny vecka med skola (föreläsningar+labb) mån, tis, ons.
 
Hotellet öppnade festivalen de består av Emil Öhlén (sång), Björn Sundström (gitarr), Henrik Nordlander (bas), Oskar Unger (trummor).  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: