missbelinda

Onsdag

Kategori: Allmänt

Halli hallå.
Veckans "campusdagar" är nu över och nu börjar helgen! Fast njaee, jag har ju min distans-engelska att göra också. Vi har ett diskussionsforum att lägga in uppgifterna på, och så ska vi jämföra/diskutera våra svar innan vi skickar in till läraren. Jag har preics skickat in min uppgift nr 2, och imorgon ska jag kika på mina tillfälliga gruppkamraters svar och se om jag har något vettigt att kommentera.
 
Idag har det regnat från lunchtid ungefär, det började lagom till att jag skulle hem från stan och planerade att ta bussen. Dock märkte jag att jag hade lagt ur busskortet någon stans hemma så det blev en uppfriskande promenad i regnet istället. Hejja! Fast jag brukar för det mesta gå hem från Miun varje dag, oavsett väder men idag var dagen jag tänkte göra ett undantag men det gick ju som det gick...
 
Eftersom det fortsatte regna resten av dagen så blev dagens ridtur lite lagom blöt också, för ridhuset är dubbelbokat på onsdagar pga hoppträningar+ridskola. Men med ett regnställ på mig och ländtäcke på Belle så klarade vi oss ganska bra från regnet ändå. Igår var det också lite regn till och från dagen, men när jag red (på våran plan) så slapp vi regnet, men det blev lite kallt för det blåste lite.
 
Nu ska jag kika lite på Breaking News, och imorgon väntar lite sovmorgon jämfört med idag då klockan ringde 6.30.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: