missbelinda

Onsdag, torsdag, fredag

Kategori: Allmänt

I onsdags åkte jag till stallet och kom dit på eftermiddagen. Då skrittade vi nedre till framhoppningen och så red jag där en stund innan jag skrittade tillbaka igen.
 
Sen var det tänkt att jag skulle åka buss hem, men när jag gick mot busshållsplatsen (ca 20 min promenad) så insåg jag att det var rätt skönt väder ute och tänkte att jag lika gärna kunde promenera hela vägen hem också, som om att en halvdag i skogen med skolan inte var nog med frisk luft och motion liksom... Hur som helst så tog jag mig en trevlig kvällspromenad på en cykelväg, kom in i ett bostadsområde och sedan var jag inne i stan och sedan kom jag hem. Kul att utforska gångvägen då den inte är riktigt bredvid bilvägen. Man kan gå vid bilvägen också men det är ju inte lika spännande :P
 
Igår var det torsdag och då skrittade jag till framhoppningen och vände tillbaka mot stallet och red en stund på våran plan.
 
Idag skrittade jag nedre och övre rundan.
 
Jag har också hämtat lite skolböcker idag, det tog bara dubbel så lång tid att få dem än vad som stod på hemsidan hehe. Så nu finns det ingen ursäkt att inte plugga! Fast just nu har jag inte tid med det. Jag ska nämligen baka kladdkaka då jag utnämnde mig själv till efterrättsfixare inför kvällen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: