missbelinda

Onsdag

Kategori: Allmänt

Halli hallå och god förmiddag.

Igår började jag skolan igen och jag hade min första föreläsning i Biologi A. Jag läser med alla som läser basår och upptäckte att jag kände till ganska många i "klassen". Idag har jag ingen föreläsning så jag får känna mig lite ledig istället. På morgonpromenaden med hunden så hämtade jag ut mitt paket från Horze, det kom redan i måndags men då hade jag inte tid att hämta det för vi var i Gävle med Belle på tandläkarbesök och igår glömde jag bort att jag hade ett paket som väntade.

I söndags efter dressyrtävlingarna så red jag en stund i ridhuset och vi galopperade för första gången på väldigt länge. Två varv åt båda hållen blev det och jag tror hon tyckte det var kul att få galoppa lite igen. I måndags var vi på roadtrip till Gävle och igår tog vi en promenad, det blir en promenad med grimma och grimskaft idag också så hon får slippa bett i munnen en dag till. Men snart blir det dags att komma igång igen, jag tror att både hon och jag börjar längta efter lite dressyrträning igen. Idag är det förresten en månad sedan jag red i dressyrsadeln, den börjar nog känna sig lite bortglömd nu :P
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: